torek, 13. september 2011

Torkova budnica


  • Jutro sedaj začenjam s maxx šejkom. Double chocolate afkors.

  • Čeprav je bil včeraj lunin post so moje misli v Müllerju odvandrale proti cukrčkom in našla sem nekaj nostalgičnih traparij. Pokalice in čigumi v tubi. 


Ker mi Teekanne (ali pa njegov slovenski uvoznik/distributer) ne privošči več rooibos čaja s pomarančo sem zaradi firbcanja in užaljenosti podobnega naključno našla na Müllerjevih policah. Samo zato, ker sem bila lačna in sem  se potikala tam kjer ni treba.



  • V soboto sem si ogledala film Super 8. Nič presunljivega, močno izvirnega in vrednega ogleda. Sploh ne v kinu. Pogledala sem tudi Scream 4, kjer me je pritegnil zanimiv (tricky) začetek in risanko Rio, ki sicer nima nobene svežine, vrendar je nekaj odlomkov zelo prisrčnih.

  • Utrinki iz nedeljskega peturnega sprehoda po Ljubljani. Mar ni prečudovita?




PS. DoODoS - Daleč od oči - daleč od srca. Tega se bo potrebno začeti na silo posluževati!

Ni komentarjev: