petek, 2. september 2011

The big T



Ideja je padla že nekaj časa nazaj, ni bilo pa motivacije. V začetku tega leta pa sem jo dobila in there you have it. Simbol je moja ideja, končen izris in stajling pa sem prepustila strokovnjaku.
V osnovi je imel simbol zame drugačen pomen, če pa me sedaj kdo vpraša kaj to je, ga čudno pogledam in odvrnem, da gre vendar za odprt srček. Kaj se ne vidi? Namenoma sem ga želela na notranji strani zapestja, da ga vidim večinoma le jaz.
Z njim od prvega dne nisem imela nikakršnih težav. Tako te hitro zagrabi, da bi si dal narediti še kakšnega, zaenkrat uspešno zatiram take ideje. Čeprav bi si dala nekoč enega še na nart.

Odstranjevanje tetovaž je dandanes že praksa. Na voljo je več postopkov:
- laser,
- mehanična dermoabrazija,
- vbrizgavanje posebne tekočine.

O tem morda kdaj drugič. :)

Ni komentarjev: