sobota, 3. september 2011

Last.fm

Naj omenim kako mi grejo slovenske radijske postaje obupno na jetra s ponavljanjem istih štiklcov v nedogled. Zato bi rada še enkrat poudarila uporabnost spletne strani Last.fm.
Vsak dan lahko vneseš drugega izvajalca in cel dan poslušaš glasbo, prilagojeno tej zvrsti.

Po nekajdnevni uporabi sem ugotovila še naslednje prednosti in slabosti:
- programček dela evidenco kolikokrat posllušaš katerega od izvajalcev
- določen komad si lahko označiš kot všečnega ali ga blokiraš
- 3 gumbi - Play Your Personal Stations
  • Your Library Radio Music you know and love
  • Your Mix Radio Your library + new music
  • Your Recommended Radio New music from Last.fm
 - iščeš lahko "prijatelje", se povežeš z njimi preko  baz Gmail-a in FB-ja, preveriš svoje "sosede" (ljudi z enakim okusom zvrsti)

Niti pod razno nisem raziskala še vseh funkcij in podstrani, kar pa sem zaenkrat videla mi je izredno všeč.

Rezidenti izven US, UK in Nemčije imajo možnost poslušati do 50 komadov, žal pa je potem potrebno plačati 3€/mesec. K sreči imamo v službi server v UK in me registrira kot "njihovo", tako da imam zastonjsko poslušanje. :D


Revelation of the Day: Moj nivo energije, razpoloženost je močno odvisna od glasbe ki jo (oziroma je ne) poslušam.

Ni komentarjev: