sreda, 7. september 2011

Sredin odlom


"A lahko prosim objavite timetable, da vemo kdaj lahko pridemo po svoje otroke, da vemo kdaj gremo lahko potem mame ven zurat! Hvala."

  • Čeveljci, kupljeni v začetku poletne sezone pri Deichmann-u. Jao. Za znort. Vsak, kateremu pokažem tole štalo mi reče, da bi morala za čevlje odšteti več, pa bi bila kvaliteta boljša. Ja, ok, razumem to po eni sezoni, mogoče dveh. Ne pa po dveh mesecih!








  • Pred kratkim sem  izvedela, da je z novim zakonom sedaj dovoljeno na cestah rezerviranih za motorna vozila voziti do 110 km/h.Hec je, da sem bila še nekaj let po opravljenem vozniškem izpitu prepričana, da tako narekuje tudi stara ureditev. Malo preveč matematično (zaporedja) sem gledala na zadevo in se mi je zdelo 90-110-130 logična ureditev. Pa sem jo le dočakala. ;)


  • Na Kaskadini Dance Love kompilaciji me je najbolj zagrel komad Alex Gaudino - I'm in Love (Original Mix)


  • Če kdo kupuje pokončni sesalnik priporočam Electrolux ZS 204 Energica. Kar nekaj nastavkov, brez vrečke, zelo dobra moč sesanja glede na to, da gre za pokončnega. Absolutno odsvetujem Hoover.
 




  • Članek, ki opisuje obisk pri Twitter-ju. Najbolj sta me je razveselili spodnji dve fotki. :D




 
  • Današnji - Princess Yes & No
 



PS. Bemtiš, po dveh tednih bi mi pa res lahko že vrnili gsm iz servisa. :S

Ni komentarjev: