ponedeljek, 5. september 2011

PonedeLJkov bitchin'



  • Občasno me ziritira urejenost kolesarskih poti v Ljubljani. Visoki robniki (kdo mi bo plačal novo platišče?), občasno se kolesarska pot kar izgubi, itd.  Vsem, ki vas dotična tema zanima predlagam spletno stran Ljubljanska kolesarska mreža. Na njej je kup informacij, med drugimi tudi pasti za kolesarje.




  • Kdo in zakaj si je izmislil dišeče robčke? Zadeva mi gre sorazmerno na jetra (zaradi premočnega vonja), saj nima nobenega logičnega namena. Da mi odišavi nos? Hočejo povedati, da ima večina ljudi smrdeč smrkelj in je potrebno to zakamuflirati? Kdo bi vedel.




 
 
  •  Za svoj delovni kotiček potrebujem podaljšek z razdelilno letvijo (8+ vtičnic). Ob brskanju po spletu sem naletela na malce drugačno "razdelilno letev". Ima namreč lastno stikalo za vsako vtičnico. 




    • Hišica za 99€, dnevna soba, kuhinja, kopalnica in spalnica, če si pripravljen zadevo sam sestaviti.





    • Zanimivo je brati o idejah ljudi v kakšno barvo pobarvati fasado hiše.




    • Ponedeljkov candy swirl
     
     

    • S2H, motivacija (kakor za koga) za miganje. Ura, ki beleži vašo aktivnost, vsakih 60 min vam prinese točke, katere lahko vnovčite na portalu.


    • Odličen način kako super sample (in komad) pokvarit z obupno predelavo vokala.

      Ni komentarjev: