petek, 9. september 2011

Kristalna palača part II - review

S puncama sem se odpravila na ogled na novo odprte Kristalne palače. Predvsem nas je zanimala slaščičarna na vrhu. Pred tem pa  še nekaj slikovnega gradiva s komentarji.

Nakupovalna galerija ima dve etaži - pritlično in prvo. V nadstropje se je mogoče povzpeti z dvigalom ali tekočimi stopnicami.


Očitno je, da nekateri še niso zaključili z urejanjem trgovin, tako me je  (med pohajkovanjem okoli, ko sem čakala na punci v nadstropju) sredi hodnika ob 16.30 (prime shopping time med tednom) pričakal kup praznih škatel, ki sem se jih morala premaknit, da sem lahko prišla mimo. Očitno nismo še slišali tega, da se take stvari opravljajo izven delovnega časa poslovnega objekta. No, pa saj bi se še dalo zamižat na eno oko, ampak, da sem si morala narediti prostor, da sem prišla mimo pa ni dopustno. Povrh vsega sem kakih dvajset minut kasneje kolegici peljala po isti poti in so bile še vedno tam. Enako razporejene.


Čeprav sem bila sprva skeptična da prav vidim je res, da je v etaži tudi Venera Shop. Preverjeno. Nekako mi ne paše tja. Da se razumemo, nimam nikakršnih zadržkov pred takimi trgovinami, od časa do časa tudi sama zavijem tja, če drugega ne iz firbca.

Pred palačo je kip "Ugrabitev Evrope". Svojega znanja mitologije nisem v zadnjem času nič osvežila, zato sem si hitro skočila raztolmačit zadevo (na plošči pod kipom).



Pred Palačo je tudi t.i. fontana (zame je to "bazenček"), se mi je pa dopadel odsev CGP-ja v šipi.


Za dostop do slaščičarne v 20 nadstropju smo uporabile dvigala v nakupovalni galeriji. Na voljo so 4 navadna in 2 panoramski. Nekaj težav smo imele s klicanjem dvigal, saj to vodi zanimiv sistem, ki smo ga prvič videle. Najbrž zna biti zadeva bolj učinkovita od klasičnega sistema. Na zidu je samo tipkovnica v katero vtipkaš želeno nadstropje, na displey-u se prikaže črka dvigala, ki te bo tja popeljalo. Tako v dvigalu ni potrebno nič narediti (samo v pravega je treba vstopiti ;) ).


Razgled iz 20 nadstropja.


In še video spusta iz 20 nadstropja:



Od slaščičarne na vrhu (Twenty Caffe) smo pričakovale preveč. Vse tri smo imele predstavo, da je ta kafič tipa Nebotičnik s teraso in veliko sedišči. Zadeva je v realnosti dokaj majhna za tako stavbo (ob 17h je bila dokaj polna), brez terase oziroma kakršnegakoli zunanjega prostora. Nejeverno smo šle pogledat še v 21 nadstropje (o ja, čeprav ima stavba uradno 20 nadstropij smo dvigalo prepričale, da nas popelje v 21-to!). Tam je bil samo dostop do strehe, zato smo se obrnile in šle nazaj v pritličje, v restavracijo diVino.

Tam smo bile elegantno postrežene s posebnim ledenim čajem (različni okusi):


 Ter z (baje, nisem poizkusila ;) ) okusnimi sendviči:


Žal pa je bila miza že od začetka (tako kot vse ostale) v senci. Ker je bil dan po vrhu še malo vetroven nas je po eni uri začelo zebsti, zato smo pobrale šila in kopita ter se preselile v lokal Old Scottish Pub pred halo E (nasproti Emporiuma). Tam nas je presenetila energičnost in nasmejanost natakarja. Več takih potrebujemo!


Ni komentarjev: