torek, 6. september 2011

Odvečna kozmetika

Potrebno bi se bilo zavedati koliko kil kozmetike navlečemo nase vsako leto. Jaz sem skozi uporabo ugotovila, da je kar nekaj take, ki je povsem nepotrebna oziroma sploh ne deluje kot bi morala.


Priporočam ogled filma, ki nazorno pokaže koliko kozmetike nanese nase povprečna ženska:



Izdelki, ki se mi zdijo povsem nepotrebni:


Moja koža po negi z masko ne pokaže kakršnegakoli rezultata.

Razne kreme in podobno za stopala... že s faco se mi ne da ukvarjat, zdaj naj se pa še s stopali?

Krema proti rdečici, preizkusila sem Eucerin, Avene, Logona, Alverde, Vitaskin. Tudi po mesecih redne uporabe ni bilo očitne razlike.

Olja, kreme in podobno za nohte. To poletje ne uporabljam ničesar pa so moji nohti enako čvrsti in dolgi kot čez leto, ko sem jih negovala.
Stran vržen denar in čas.

Naj še omenim svinčnik za oči Paul Penders. Resda je morda "naraven" ampak tako trd, da si z njim lahko izkoplješ oko. Tega nakupa ne ponovim.

In najbrž bi se našla še kakšna taka kozmetika...

Ni komentarjev: