ponedeljek, 5. september 2011

Jadranje

Moj izpit za voditelja čolna je izgledal podobno kot moj šoferski izpit. O tem kdaj drugič.

Za izposojo jadrnice (charter) je potrebno imeti še VHF GMDSS izpit, ki kot mi pravijo ni tako težak kot za voditelja čolna. To poletje sem začela razmišljati v smeri, da bi bilo smiselno opraviti še tega. Ne da bi kdaj hotela voziti jadrnico, ampak da če sem že začela, da imam poln paket, ne nekaj na pol.


Jadranje je res svojevrstna izkušnja. Ni se ti treba ukvarjat s polno plažo, zapelješ se ob otoku in najdeš zapuščen kotiček. Imaš možnost da se vsak dan sidraš ali vežeš na drugem kraju, ga spoznaš in raziščeš, če je veter pravi pa dobiš v kri še malo adrenalina. Zadnje čase je tudi pri nas postal to instantni poletni hit.

Naš jadralski jedilnik je skoraj vedno enak. Popolnoma brez domišljije, vsebuje jedi, ki jih zna vsak pripraviti, hitro, in so (vsaj deloma) nasitne:

  1. špageti + mesna polivka
  2. polenta + golaž
  3. hrenovke z jajci
  4. makaroni + smetanova omaka s tuno
  5. piščanec + riž
  6. hotdog
  7. riž + tunina omaka s sirom
  8. makaroni carbonara 

Ni komentarjev: