petek, 9. september 2011

Petkova klofuta


  • Ko pride trenutek, ko se zaveš, da ti več pomeni, da bi srečal  na cesti glasbenega izvajalca kot pa neko filmsko zvezdo je trenutek, ko ti postane jasno, da je glasba zate nekaj posebnega. Čez zimo bo nujno potrebno nekaj narediti v tej smeri.


  • Kako veš, da je čas da zaključiš s psihoterapijo? Ko greš iz terapije enako dobre volje kot si na njo prispel. In ne, ni me sram priznati. Ob tako dobri terapevtki pa sploh ne. Tako ali tako sem mnenja, da bi kakšen posvet tu ali tam vsak potreboval.

  • Mimovrste in paketi. Ni dovolj, da moram za osebni prevzem plačati 2 EUR, podjetje je še blazno eko. Naročeni del na sliki so mi zapakirali v škatlo ki je spodaj. Zaradi mene bi mi zadevo lahko dali v roke...


  • Iz servisa so mi vrnili gsm, ki je bil v istem stanju kot pred servisom. Popravili niso absolutno nič. So pa na novo naložili software. Bi bilo krasno, če napaka ne bi bila izključno hardware-ska. In zopet bom 14 dni brez normalnega gsm-ja. Pa še ljubka opazka na servisnem listu - "Na aparatu so vidne posledice uporabe." No shit Sherlock, a tvoj gsm pa po slabih dveh letih znakov uporabe ne kaže? Če hočejo povedat, da so cincal ali bi mi garancijo sploh upoštevali, je pač ni treba.




  •  FBizm



  • Mental note. Če si pred parimi urami jedel/a čili si zvečer ni priporočljivo dajati ven leč če si prej ne zdrgneš rok najmanj s sirkovo krtačo. :S




  • Začela bom pisati o svoji drami / ironiji / satiri, ki se mi odvija v življenju. Smeha polna skleda with a WTF on top. Somebody's being a douche. No, wait for it.. a double douche!

Ni komentarjev: