ponedeljek, 12. september 2011

Ponedeljkov update


  • V petek sta pred Atlantisom v BTC-ju (s presenetljivo točnim začetkom) rolala The Shapeshifters. Osupnilo me je tudi dejstvo, da sta prišla oba. Nekateri, ki smo imeli pred desetimi leti kar veliko klubske kilometrine se lahko spomnimo, da so vedno oglaševali dvojice, potem pa je na naše razočaranje prišel miksat samo eden. The Shapeshifters sta tokrat množico razveselila z razgibanim vrtenjem obenem energično spodbujala množico za povrh pa sta zarolala še zanimiv mash.



  • Na šesturnem setu " BBC Radio 1's Essential Mix Creamfields special" bi  od novejših morda izpostavila le komad RogerseventytwoYou Take Me Higher, vendar tudi ta ni nikakršen disco presežek. Ima potrebne ritme za miganje, ampak preveč že drugje slišanih samplov.


  •  Čeprav je poletja že počasi konec sladoledojedcem vseeno priporočam Spar Premium Macadamia. V sladoledu so oreščki obliti s karamelo.




  • Noro oblačilce v trgovini Naracamicie. Kot korzetek, za čez srajco.




  •  Končno mi je uspelo v Gmail-u urediti default font za odhodno pošto. Ja, uporabljam server in ne Outlook, ker sem se tako navadila pred leti, ko sem mail čekirala na večih lokacijah, velikokrat pa se mi je zgodilo, da mi je Outlook maile podvajal (ko še niso imeli vse poštimano tako kot sedaj). Torej, potrebno je vključiti Default Text Styling v Lab-sih: 
Mail Settings v Gmail-u,
zavihek Labs,
najdi Default Text Styling,
klikni Enable,
potem zopet v Mail Settings,
General,nov element - Default Text Style. :D
 
  •  Ne morem pozabiti Madonnine obleke na Beneškem filmskem festivalu. Ne toliko kroja, kot metuljčkov. Ki me v bistvu spominjajo na dekorativne stenske nalepke, ki sem si jih nekoč želela umislit. <3

  • Elasty - zanimiva rešitev za mobilni telefon.
  




  • Alkoholna smetana. Očitno še ne dovolj razširjeno, da bi postalo popularno. Mogoče pa je preprosto zanič.
  • "Naključno" posnete slike:

Bored out of my mind


  
U wearing something resembling skinny jeans?


 PS.
Your living is determined not so much by what life brings to you as by the attitude you bring to life; not so much by what happens to you as by the way your mind looks at what happens. 
~  John Homer Miller

Ni komentarjev: