torek, 6. september 2011

Bradavice

Pred leti sem na hrbtišču dlani opazila pikico. Ta se je povečala, sledilo pa ji je še več manjših. Tudi te so rasle. Dermatolog me je informiral, da gre za virusne bradavice (jipeeee), ki sem jih fasala v:
- savni,
- bazenu in/ali
- fitnesu. :S

Te se odstranjuje z zmrznitvijo. To terapijo sem ponovila še 2x, saj so se na istih mestih ponovile. Naj omenim, da mi Wartner čisto nič ne pomaga.
Pred nekaj meseci sem ugotovila, da so se mi spustile še po desni nogi, direkt po piščali. Tokrat sem si rekla, da s tem ne bom več poskušala, saj se mi ne zdi smiselno. Vsi mi razlagajo, da so jim bradavice kar naekrat odpadle in ne vem kaj, tako da sedaj tudi sama čakam, da se nekega jutra zbudim bradavicen-free.

Pomembno opozorilo je, da je virus prenosljiv, če je bradavica poškodovana ali razmočena. Torej se lahko zadeva načeloma prenese še na druge dele telesa.

Članek na spletni strani PZA-ja je zelo informativen, priporočam ogled in branje.

Ni komentarjev: