ponedeljek, 29. avgust 2011

Vikendek

Poletje ga je dobro zakuhalo v zadnjih dveh tednih. Samo za tiste, ki smo jamrali in stokali, da bo kmalu konec poletja. Tako je zapalilo, da smo si vsi želeli, da neha. Enkraten finiš, bi rekla, jaz sem zadovoljna.

V soboto sem zaradi selitve zamudila Žur z razlogom. Sem pa zato v Lesnini malo poskakovala, vendar ne zaradi tega, ker bi slišala bas iz Tivolija, pač pa zaradi ljubkega kavča. Ob 19h se je priročno na polno usul dež. No, še dobro, da nisem bila tam.

Nedelja je bila posvečena poslušanju izvajalca Kaskade. Ja, prevarala sem deadmau5-a in se predala drugim ritmom. V svoj zagovor - to mi je predlagal Last.fm.
Ryan je z moje pojme dokaj chillout. Moti pa me dejstvo, da uporablja več ali manj isti vokal, ki je sicer zelo ljubek  in všečen, njeno šepetanje občasno vzpodbudi mravljince, ampak žal to zadnje čase ni več in. Občudujem njegovo predanost in zvestost isti pevki, ampak je dandanes potrebno menjat vokale, da zadovoljiš čim večjemu krogu poslušalcev, okusom, tako da je portfolio razgiban.

Kaskade - Angel on my shoulder


"I have an angel on my shoulder
but a devil in my head"
Kaskade - Move for me


Naj ob tej priliki predstavim svoj mp3 iz prejšnjega stoletja (512MB). Ja, moj gsm je še vedno na servisu in to je precej dober nadomestek, glede na to, da brez glasbe ne morem zdržati. Brez razloga pa zadeva vsakič crkne, ko pride do komada Emeli Sande (Heaven).


Naključno sem odkrila tudi način kako slušalke zviti, da se ne zavozlajo.
To je bil moj večen problem pri gsm slušalkah. :S


Ni komentarjev: