sreda, 31. avgust 2011

Hej, hej Ljubljančanke


Svojo ljubljanskost sem včeraj želela proslaviti na poseben način - hotela sem darovati kri. Nekako se ni izšlo (predvsem ker mi na kartončku piše trajno zavrnjena, ampak o tem kdaj drugič), zato sem s svojo predanostjo k darovanju zdravnico le nekako prepričala, da se ta status umakne.  Zato je bilo potrebno mojo požrtvovalnost prestaviti na danes, ko sem lahko res ponosno pustila tam pol litrčka.

Za vse tiste, ki še nikoli niste bili na krvodajalski akciji, pa vas je strah - ta je skoraj povsem neupravičen. Res je da imam kakšno kilco, dve ali deset preveč in da je moja kri sorazmerno (trk trk) zdrava, še nikoli nisem imela težav. Prvič sem pričakovala utrujenost, da se mi bo meglilo in podobne traparije. Popolnoma odveč. Potrebno je samo upoštevati, da ne prideš s praznim želodcem, se hidrirati, se kasneje ne naprezaš preveč (kaka intenzivna rekreacija odpade itd.) pa bo vse vredu. Tam ti tako ali tako pogledajo kri, izmerijo pritisk, preverijo če je teža zadostna, na koncu pa še zdravnik oceni, če si primeren kandidat.

Trenutne zaloge se lahko preveri na http://www.daruj-kri.si/, potrebujejo A+, 0+, A-, AB+, B-. Moja B+ je očitno zelo pogosta  krvodajalska krvna skupina. Te imajo tako kot 0- več kot zadovoljivo količino. Na zgornji spletni strani se lahko registrirate kot krvodajalec in prejemate redna in izredna vabila na akcije.

In zdaj vprašanje - kaj ima naslov objave s člankom? Zelo malo, ampak mi pesmica zadnje čase vztrajno odzvanja v mislih. Predstavljajte si kako je to nadležno, če poznaš le del refrena. Kakorkoli, to je tako, ko si spet Ljubljančan-ka. ;)

Ni komentarjev: