ponedeljek, 29. avgust 2011

Hobiji, ki jih moram raziskati

1. Glasba, predvsem petje, vrtenje glasbe (gramofoni) in produkcija. Pela sem že, vendar le v pevskem zboru, pa še od tega je sedaj preteklo že 10 let.
Z vrtenjem sem nekaj malega že poskusila, ni mi ravno šlo, še posebej, ker se nisem resnično temu posvetila. Ker zadnje čase opažam, da brez elektronske glasbe preprosto ne morem in da me občasno tudi drži pokonci bi rada v tej smeri tudi nekaj naredila. Če že ne z vrtenjem pa vsaj s produkcijo.

2. Prostovoljstvo, ki me mika že nekaj let, pa nisem zbrala poguma. Sedaj sem se prijavila za uvodno izobraževanje, saj se želim preizkusiti kot prostovoljka pediatrični kliniki.

3. Jahanje, s katerim imam tudi nekaj izkušenj, vendar so te zopet stare 10+ let, in ja, sem že padla s konja (pravijo, da si šele takrat ta pravi jahač). Dopuščam možnost, da se mi bo po prvih parih urah zadeva zamerila iz preprostega razloga - ker se mi bo konj smilil.

4. Tuji jeziki, poglobitev nemščine ali, popolnoma nova francoščina.

Ni komentarjev: