sreda, 31. avgust 2011

Sredine zmedenosti

Današnje zmedenosti lahko razdelimo v 8 poglavij:


Modne
Ko sem govorila o barvnem denimu sem imela v mislih tole. Zdaj pa nizki štart in poiskat take hlače pri nas. Sej ne bo težko. :P


Manikurne

Današnja dazzle manikurica:



Organizacijske

Počasi se ugnezdujem v novo stanovanje, obešalu za pasove sem določila drug namen.



Za tiste, ki se ubadate z urejenostjo svojih ogrlic predlagam projekt iz bloga Just Sew Sassy, ki je pravzaprav oblikovan iz odslužene mreže iz pečice:


Selitveno-pohištvene

Obiskala sem tudi Mercator Pohištvo, ki me je razočaralo. Imela sem utvaro, da bo salon na ogromni površini z veliko izbiro. Ker nisem našla ničesar uporabnega zaenkrat objavljam moje trenutno ležišče - kavč, ki je več kot očitno potreben zamenjave:



Tole pa so še stvari, ki jih nisem razporedila. V stanovanju namreč še nimam mize. Ko bom morala priključit svoj PC bo nastala mala kriza, saj se vštevam med nepoznavalce računalnikih zadev. Trenutno mi manjka nek konektor, saj kabla od ekrana ne morem priklučiti v grafično (različni adapter).




Glasbene

Kaskade - 4 am



Tehnično-uporabne

Včeraj sem ob kolesarjenju po Kajuhovi zagledala na trati pri silosih napravico, ki se je sama od sebe vozila naokoli in... kosila travo. Nato sem v njeni bližini opazila dva moška, ki sta verjetno zadevo daljinsko upravljala. V grobem je zgledala takole:


Torej, če so že sesalci robotski, zakaj ne bi bile torej tudi kosilnice?


Filmske

Prihaja... tra tra trara.... Final Destination 5. Jih nismo že siti? Na pol se spomnim prvega dela, ki sem ga kasneje še večkrat pogledala. Ideja je bila fantastična, efekti tudi. Ko so prišla ven nadaljevanja sem ugotovila, da vedno težje gledam vso to grozoto. Mislim, da si tega dela ne bom ogledala. No, razen če bo izredna priložnost.



Včeraj zvečer sem po naključju ujela Flirting with disaster.  Film je star 15 let, ni bohve kaj, ampak koncept je super, po petnajstih letih bi pasal kakšen  bolj satiričen in ironičen remake. Ker ima potencial za to!




Lepotne

In še to: lasna terapija, ki sem jo uvedla prejšnji teden je deloma uspešna. Umivanje las sem tako preložila za 1 dan. Uspeh!

2 komentarja:

Tjaša N. pravi ...

Ej tale z rešetko iz pečice je totalno genialna! Že ropam staro pečico v kleti. Awesome!

Tinka pravi ...

Res je prikupen. Jaz sem razmišljala še o kakšnih kljukicah...