ponedeljek, 29. avgust 2011

Selitev

Kdo bi si predstavljal, da lahko svojo lastnino spakiraš v borem dnevu, odpelješ v drugem in razpakiraš v istem. Če bi v soboto vstala dovolj zgodaj bi mi uspelo celo v enem (res ne pomaga, da greš dan pred načrtovano selitvijo žurat in prideš domov ob 4h). Ne manjka pa mi motivacije. Ovira je le majhen avto, ki je moral to vse prestati.

Sobota je bila zopet rezervirana za kavč manijo. Lesnina, HarveyNorman, BTC.

Favoriti so:

Pariz (HarveyNorman) - 349€ - vzmeteno ležišče, široko, predal za posteljnino
 
Vegas (HarveyNorman) - 359€ - ožje ležišče, vzmeteno, predal za posteljnino


Minus: dobavni rok, 10-12 trednov in dostava 39€, vnos v stanovanje še 10€ več.

Fantasy (Lesnina) - 339€ - vzmeteno ležišče, predal, gibljiv rokonaslon (več stopenj)


Dobavni rok 30-45 dni, dostava 11,50€, 8€/nadstropje.
Minus: preklop v ležišče. Tega si bom morala še enkrat ogledat in sama sprobat.


Ta teden me čaka ogled še nekaj salonov. PS - kdo si je zmislil tako trapasta imena kavčev?


Clio je v nedeljo trpel. Iz drugega nadstropja sem znosila vse v avto. Zakaj nisem prosila koga za pomoč? Da bi mi kradel pokurjene kalorije? Ne, hvala. Presenečena sem nad volumnom, ki ga je mogoče doseči s podrtimi sedeži. Impressive.




Striček, na katerega sem naletela ob pakiranju v avto.


Torej bad karma ključi odstranjeni, dodani novi ključi. Madona kako zgleda bolje!


Ni komentarjev: