torek, 30. avgust 2011

Smeha polna skleda

Še pred pol leta si me stežka odlepil od ekrana na katerega sem se zasvojeno prilepila z gledanjem nanizank. Da se razumemo, vedno sem iskala kakovostne serije, ki so imele rating 8+.  Ob koncu leta sem vedno poguglala najbolje ocenjene serije v tem letu in se potem vztrajno zakopala v gledanje le-teh. V nadaljevanju predstavljam nekaj serij iz svojega izbora, ki pa sedaj v mojem življenju ne zasedajo več tako pomembnega mesta kot takrat. Pravzaprav se počutim čisto out glede novosti, aktualnih in zanimivih nanizank, ki so popularne sedaj. Vendar me to ne moti, ker so mi vzele preveč časa, ki ga sedaj z veseljem porabim na kak drug način.

Louie, ki me je v enem izmed delov presenetil tudi s svojo izbiro vode v trgovine - Jana, dokaz je spodaj. Sitcom je narejen po stilu Seinfeld - na začetku je del iz kluba, kjer ima stand-up večer, nato se nadaljuje posnetek "njegovega življenja".



30 rock,vedno nekaj, kar te preseneti, oddaja TGS nikoli ni dolgčas.na Liz, ki je odgovorna za pisanje besedil oddaje se srečuje z takimi in drugačnimi težavami, hkrati rešuje svet in svojo čast.

The Office, v stilu mockumentary-ja (to besedo sem prvič srečala po ogledu filma It's All Gone Pete Tong), ki predstavlja skupino pisarniških delavcev v podjetju, njihovem neprimernem vedenju, obračunavanju itd. Skozi pisanje tega sestavka sem spoznala, da gre v bistvu za remake angleške serije iz leta 2001.

Ni komentarjev: