torek, 30. avgust 2011

Google Reader



Iz razlogov, ki jih ne želim navesti se odvajam od Facebook-a. Tako potrebujem nadomestek in to je očitno postal Reader, posledično pa tudi ta blog. Žal mi je, da ga nisem spoznala že prej.
Zadeva je stara dobrih 5 let, je spletni agregator, zmore brati Atom in RSS objave, priročno za bloge.
Uporabne funkcije kot so Star, Like, Share, E-mail, Add tag, Recommended items so postale dnevna rutina. Zaenkrat sem naročena na, hkm, 35 blogov, (kuhanje, stil, design, ustvarjanje, itd.) vendar ne objavljajo vsi dnevno, nekateri pa tudi večkrat na dan.
Ko sem odkrila gumb Next item sem mislila, da sem v nebesih.
Moti me le, ker nekaterih objav ne prikaže v celoti (niti ni gumba Click to view whole article) in je videti, kot da je nekaj teksta pač celotna objava.

Da ne omenim še mnogo Googlovih genialnih produktov -  mail, koledar, documents, prevajalec, slike (prepoznavanje) in nenazadnje blogger. :)
Moram priznati, da sploh ne poznam vseh njihovih izdelkov, moč jih je najti tukaj. Vsakič odkrijem kakšnega novega in sem v povprečju z njim izredno zadovoljna.

Ni komentarjev: