petek, 26. avgust 2011

Urbana rdeča kapica in rešitev za kolesarjenje s krilom

Urbana rdeča kapica je pravzaprav rjava. S kolesom se pelje v trgovino  da nakupi stvari za babi, ker ona tega trenutno ne zmore. Stvari ji prinese v plastični vrečki, edina košarica je tista na kolesu.


Ja, slika je slaba, narejena z mobilnikom, znervirana, ker trokilometrsko kolesarjenje v veter (barje) pri 33°C ni svetovni užitek.


Morda pa je roza, kdo ve.





Preresno? No vsaj oblekla sem kiklo, ki sem jo kupila lansko poletje in je niti enkrat nisem oblekla.


Naj še omenim, da še nikoli v življenju nisem oblekla krila tri dni zapovrstjo razen na morju.

Ker imam do mestnega avtobusa (zaenkrat) 3km se tja pripeljem s kolesom, če je le vreme ustrezno. Tukaj nastopi težava, saj v krilu nisem navajena kolesariti. Večkrat sem s kolesa sestopila precej znervirana, ker mi je ohlapno krilo neprestano lezlo gor. Prilagam možne rešitve, ki sem jih odkrila na netu:

  1. Elastika (lahko tudi podvezica ali trak za glavo), ki je dovolj velika, da si jo lahko daš okoli stegna (15 cm nad kolenom), na katero pripneš varnostno zaponko.  Nato zaponko pripneš na notranjo stran krila.
  2. Na krilo si pripneš "uteži" ki jih prodajajo za obtežitev prta na zunanjih mizah. (predvidevam, da je mišljeno nekaj takega)
  3. Pod krilo oblečeš kratke hlače.
Da se ti krilo ne ujame v zadnje kolo, je pa popolnoma drug problem.

Ni komentarjev: