četrtek, 2. julij 2009

Predpriprave na morje

Včeraj sem se odpravila (spet) v salon na depilacijo zaradi prihajajočega dopusta. Tokrat posebne vrste, saj zmes, ki se jo nanaša na kožo ni vroča. Več o tem tukaj. Obdelali smo cele noge, bikini (ouch) in podpazduhe (OUCH). Podpazduh še nikoli nisem depilirala, zato je to predel, kjer nimam nobene tolerance. Pazduhe imam namen od sedaj naprej vzdrževati z depilacijo, saj so se mi na spodnjih delih nog močno zredčile dlake zaradi redne depilacije, kar pa želim doseči tudi drugje.




Tja grede sem se ustavila v Refan parfumeriji (da, res je, lansko leto sem prvič slišala za to, da se prodajajo tudi kopije parfumov za razumno ceno) in kupila Escado, izredno saden yummy vonj.

Nazaj grede sem se na Trubarjevi ustavila še v Beads 'n' Stuff. Krasni kamenčki, vendar dragi :(


Danes pa sem odkrila naslednjo "čarovnijo" -
EyeMajic. Grem še danes pogledat v Maxi koliko stane, če je cena razumna takoj kupim "testno verzijo". Glede na to, da se tako naflockam samo ob posebnih priložnostih bi bilo mogoče celo smiselno, da zadevo sprobam. Če seveda deluje kot obljubljajo in ne stane toliko kot 1 kakovosten eye shadow. V tujini se prodaja za $15, teta centralna banka pravi, daje to cca 10 EUR...

Ni komentarjev: