ponedeljek, 27. julij 2009

Budget for BeadWork



Že nekaj mesecev se sprašujem kam mi izgine ves denar, predvsem v drugi polovici meseca opažam, da denarja na TRR preprosto ni več. Razumem, v začetku tega leta sem si privoščila nekaj kozmetičnih storitev, vendar zdaj že par mesecev nisem šla nikamor. Po pregledu izpiska tekočega meseca sem potrdila sum - od začetka julija sem porabila natanko 110,60 EUR za material za ročna dela. S tem, da sem se zadnji teden "držala nazaj", ker imam še nekaj drugih, bolj pomembnih izdatkov. Sem se že prejšnji teden odločila, da bi bilo dobro porabiti staro zalogo materiala, potem pa bi videla kako naprej. Mogoče malo premora, saj nakitkam že več mesecev skoraj vsak dan. Največji kos izdatkov predstavljajo stroški stanovanja, hrane, daril (ta mesec cca 250 EUR), občasna razvajanja in pa seveda hobby materiala (očitno).

2 komentarja:

art of Ajetam pravi ...

kok mata mal stroškov za flat!!!!!!!!!!

Tinka pravi ...

Kje ti je pa ratal cifro razbrat? ;)