torek, 21. julij 2009

Sladoled s 100% sadnim deležem

Sliši se super.
Včeraj sem po dokaj nerednem obisku Ljubljanskih Mlekarn odkolesarila domov z dvema novima sladoledoma, ki se hvalita z napisom 100% sadni delež. Vse kar lahko rečem je: KONČNO, da se je nekdo to pri nas spomnil. Še pred leti je bil eden mojih ljubših sladoledov ta, ki mu sedaj pravijo Brrr višnja (ki vsebuje sladkor ter polno drugega balasta). Sedaj pa si bom lahko končno privoščila sladoled brez slabe vesti. Mislim da je sladoled na to Smuthie sceno (samo sadje in jogurt), ki so jo pri LM uvedli pred kratkim.
Slike ne morem pokazati, ker je na spletni strani LM še nimajo, niti opisa izdelka, ker je že včeraj vandral v prebavni trakt nemudoma po nakupu (oh, kakšen brain freeze sem fasala!).
Se je pa treba pritožit, ker so vsi ti sladoledi na spletni strani pod sekcijo Otroški sladoledi :D
Sem slišala mnogo komentarjev na reklamo za smuthie, videla sem tudi jumbo, ki pa me ni preveč pritegnil. Bolje bi bilo, če bi na jumbo dali samo besedilo: Kaj dobiš, če daš kravo na sadno dieto?

3 komentarji:

Tinka pravi ...

Najraje bi pobrisala kar cel zgornji odstavek... včeraj zvečer sem poizkusila še drugo verzijo omenjenega sladoleda. Imenuje se Froothie (okus mango/marelica), ko sem pogledala sestavine me je pa skoraj kap. Sladkor, sirup, sirotka, emulgatorji in ne vem še kaj. Toliko o 100% sadnem deležu. Lahko jih je sram tako zavajati kupca.
Tudi na internetu ni nikjer nobene reklame, niti ga ni med izdelki LM. Nadvse čudno v tem času (dati ven izdelek, pa ga ne reklamirati)...

Tinka pravi ...

Danes me je seknila druga kap. Ob pitju Smuthie-ja sem opazila da je na plastenki oznaka 100% sadni delež. Hkm, kako prosim? Oglašujejo jogurt + sadje in čez to pripopajo 100% sadni delež. Očitno še noben ni doma v mešalniku zmešal par sadežev...ker to je namreč 100% sadni delež!!!

Tinka pravi ...

Končno so jih dali na internet:
http://www.l-m.si/sladoledi
Za enkrat je opis od Ledenke, sestavin pa še ni objavljenih....