petek, 24. julij 2009

Jello shot v pomaranči

Že nekaj dni vneto brskam po netu z namenom, da najdem eno party pijačo, ki je preprosta za izdelavo in uporabo :)
Čez misli mi je švignilo - Jello Shots! Pri nas dokaj nepoznano (videno v filmih), mogoče dovolj neumno, da bo folk zagrabil za idejo. Gre za želatino z okusom in vmešano alkoholno pijačo (vodko, tekilo...). Pri nas smo z želatino dokaj omejeni, izbira okusov je neprimerljiva z Jell-o. Pa vseeno bolje 2 okusa kot nič (to bi pomenilo, da bi morala dodajati aromo). Po kaki uri naletim na neverjetno variacijo (predvsem pa pri tej ni potrebno uporabiti "cooking spray-a", ki ga pri nas ni moč dobiti):


"Recept" je mogoče najti tukaj (klasika) in tukaj (pomarančna verzija), skupaj z videom in nasveti. Danes poizkusim, komentiram pa naslednji teden.

3 komentarji:

art of Ajetam pravi ...

omg kašen alkoholičarski video. :S

Tinka pravi ...

No, strditi se nikakor ni hotelo, tudi po 3 urah v hladilniku. Potem sem vtaknila za uro v zmrzovalnik, pa je šlo. Torej priporočam, da se naredi dan prej in pusti čez noč v hladilniku. Pomaranče je težko lepo prerezat, ker se potem polovica postavi po svoje (ker je "dno" pomaranče pač neravno), jaz sem prej ožela pomaranče in potem izdolbla ostanke ven. K sreči so bile pomaranče take, da se je zelo lepo ločevalo od lupine, sem se pa tisti dan napila soka... :)
Od začetka sem dobila bolj nejeverno/negativne poglede, ko sem ponujala okoli, potem pa je počasi šlo. Žal mi je, da niso poizkusili vsi, v eni točki sem iz zmrzovalnika vzela škatlo ven in dala na pult, razrezala dve polovici in jih šla ponujat okoli, ko sem prišla nazaj sem ugotovila, da je iz škatle izginilo 5 kozarčkov z želatino. Očitno so bili nekomu zelo všeč :)

Tinka pravi ...

Ooops, na navodilih želatine piše, da je najbolje pustiti v hladilniku čez noč :)
Sem pomešala s receptom z interneta ;)