petek, 5. december 2008

Zaključek in začetek

Vidim, da lepim preveč slikic in premalo teksta. Kaj, ko je več za pokazati, kot za povedati.
Tole so še zadnji uhančki, jih imam kot rečeno za nekaj časa dost'.


Sem pa zato predvčerajšnjim spacala en kup mil, belega mi je SPET zmanjkalo. Je pa kar drag špas to... Notri sem namešala mandljevo olje, kokosovo olje, kakavovo maslo. Zadnje dva dišita tako dobro, da bi jih kar pojedla. Izbrala sem pomarančno eterično olje, geranijo, vanilijo, mango-papaja, zeleno jabolko, lotus.




"Pomaranča", Lufa in spodaj Mix.
Kdo bi vedel, da lufa plava, sem jo morala obtežit, če sem hotela, da je ostala na mestu ;)

4 komentarji:

art of Ajetam pravi ...

i must be stupid..
kaj je lufa ??

Tinka pravi ...

Uh, ja, lufa je kot ena goba za umivanje telesa (drugače je zelenjava). Jo dobiš v teh naravnih trgovincah, je namenjena bolj za piling. Prvo sem mislila, da gre za spužvo, kasneje pa mi je wikipedia dokazala nasprotno :)
http://en.wikipedia.org/wiki/Luffa

Moni pravi ...

Super lepi uhančki in mila so tako lušna! Lp, Moni

Tinka pravi ...

Hvala ;)
Si bom naredila zaloge materiala za čez praznike, pa upam da nas zamede :)