torek, 23. december 2008

Dan, ob katerem si lahko upravičeno rečeš "Bog me nima rad", pa čeprav si ateist

Včeraj nikakor ni bil lep dan, pa se mi sploh ne da razglabljat, ker me že misel spravi v ne tako radostno voljo. Ampak sem se prerinila skozi. Imam heksenšus od včerajšnjega pilatesa, vendar današnji dan poteka veliko bolje.
Čez vikend pakirala mila in porabljala ostanke. Na koncu se nisem odločila za nakup dodatne osnove, ampak vse oblikovala iz ostankov. Izdelovanje mil ni moja spretnost, sem pa spakirala zelo lično, v košarice po 2-4 mila. Spet bom obljubila, da objavim, vem pa ne kdaj.
V nedeljo sem spekla mini muffine, v enem dnevu so izginili, med prazniki pa bom poskusila spet s pizza muffini.
Za božično kosilo danes spečem torto Nutello. Upam da rata, njami :)

2 komentarja:

art of Ajetam pravi ...

ne štekam. kater del ti ni šel ?

Tinka pravi ...

Joj, tisti dan sem imela katastrofo v službi, potem pa še po delovniku same zmešnjave.
Pri milih pa se preveč ločujejo plasti, boš videla, ko boš določenega uporabila. Možnost je, da ti bo kar razpadel (upam pa da ne :) )