petek, 19. december 2008

Žajfa me je zabila

Včeraj sem se vsa navdušena lotila rezanja narejenih blokov mil, ki so mi ostali, da jih razdelim v mila za obdarovanje. Več ali manj so se med procesom rezanja vse plasti ločile :( Sedaj je tisto milo, na sliki rumeno- zeleno- rdeče samo še v obliki treh dolgočasnih enobarvnih ploskev.
Več ali manj - to kar imam bom podarila, nadaljevala pa ne bom. Ko sem šla pogledat na net kako naj bi to preprečila: z alkoholom. Kar pa špricam tako ali tako na veliko zaradi tega, da se mehurčki ne bi delali. Tako da rešitve ne poznam, se mi zdi pa brez veze vržt stran 30 eur za dve kili mila, ki mi potem razpade. Čez vikend porabim ostanke in to je to.
Z perlicami sem tudi nehala, tako da pridejo na vrsto zdaj knjige. Dobila sem seznam priporočenih knjig in se jih bi rada lotila.
No, mogoče še malo Fima vmes, za popestritev, ampak to je to. :)

Ni komentarjev: