torek, 9. december 2008

Kaj si želim za božič?

Ime ji je Coco in je zaenkrat popolnoma slepa. Ravno zaradi tega, ker je po vsej verjetnosti zaradi defekta ne bo hotel noben vzeti bi jo pa zato jaz. Če imam že dva mačka mi tretji ne bo naredil nobene posebne razlike, edina ovira ki jo vidim je moj dragi, ki se bi že ob ideji pomoje hotel kar vsesti...

5 komentarjev:

art of Ajetam pravi ...

ma neee. vzemi jo.
saj bo razumel

art of Ajetam pravi ...

aja lah ti jo grem pa jaz iskat pa ne bo imela kaj :D
je darilo, pol je ne moreš kar vrnit hehe

Tinka pravi ...

:D smeh, to bi pa blo :)

art of Ajetam pravi ...

no, če boš rabila pomoč samo reč :D

Tinka pravi ...

Oh hvala :)
Sem bila ravno včeraj na obisku pri babi, ki išče dom za svojo mačko, za takrat, ko bo šla v dom starejših obč. Sem ji rekla, da jo bom vzela jaz, čeprav je zelooo zahtevno mače (veliko mijavka in teži, vendar baje zadnje čase večino prespi, kar je sprejemljivo...)