torek, 16. december 2008

Ko pade vse dol

V petek mi je več ali manj vse "padlo dol", ker na izpitu pač ni šlo. Sem upala, da bo to končno za mano, ampak če se ne pripraviš je po večini rezultat tak kot je bil :) (no, razen na izpitu za voditelja čolna, tam mi je uspelo pravzaprav tako, da so mi močno skozi prste pogledali...prava mala katastrofa z moje strani).
Sem pa nekaj prčkala včeraj, bom kmalu prilepila slikice.
Razočaralo me je belo milo. Ko sem zadnji teden doma testirala enega izmed izdelanih mil, sem ugotovila, da se kar drobi. Dopuščam možnost, da se to zgodi zaradi pregretja. Vsekakor pa se ne bom več odločala za izdelovanje mil, v katerih prevladuje bela osnova.
V soboto sem brskala po trgovini, kjer sem že kupila belo osnovo v preteklosti, pa je niso imeli, zato predvidevam, da naročajo po 10 kosov naenkrat, ker je tudi prejšnjič bilo na polici le par zavitkov. Obljubili so mi, da ta teden pride nova pošiljka, tako da pozivam vse izdelovalce mil, naj pustijo belo osnovo pri miru, da se ne bom sekirala, ker drugače ne bo božičnih daril :D

Ni komentarjev: