torek, 16. junij 2009

Smoothie addiction

Poleg tega, da sem pred časom ugotovila, da imam IAD (nakupovanje - saj v povprečju 40% neživilskih nakupov opravim preko interneta in ja, na pošti me imajo že poln kufer), mi je postalo jasno, da sem si začela izmišljevati razloge zakaj moram v CityPark ter se seveda ustaviti pri Smoothie Bar-u.

Svetla plat tega je, da moram do tja prekolesariti 4 km v eno smer (novo kolo se kar dobro drži), torej naredim vsega skupaj 8 km in vnesem porcijo oz. dve sadja. Ni slabo. Problem je samo v tem, da zraven skoraj vsakič kupim tudi kaj drugega. Ponavadi kaj takega, ki ni nujno potrebno. Šparanje ni moj hobi.
Bom morala začeti te kolesarske izlete prestaviti v center, kjer imajo tudi smoothije, ampak tam tako ali tako ne maram nakupovati...

Ni komentarjev: