ponedeljek, 28. februar 2011

Tortiljada

Že večkrat sem povabila ljudi na t.i. Tortilla night. Gre za enostavno idejo - v skledice se pripravi sestavine (zrezan paradižnik, paprika, čebula, nariban sir, nacho, popraženo mleto meso, pasiran fižol, koruza, fižol v zrnju, solata, naribano zelje...), zraven pripravi še omako ali dve in pusti posamezniku, da si naredi tortiljo po svojem okusu in jo pogreje v mikrovalovki.
Tokrat so bile gostje zelo neješče, vsaka je pojedla eno ali dve, predvsem zaradi tega, ker sem naredila domačo omakco za nacho chips (kisla smetana, kumara, čebula, česen, "cream cheese") in so pohrustale 3 vrečke čipsa. Krivda je povsem moja, bi morala manj čipsa postavit na mizo, pa bi blo vredu..
No, ostalo mi je še za cca 10 porcij tortilj, zato sem se odločila da naslednji dan naredim tortiljo v pekaču. Tega sem namazala z oljem, na krožnik pripravila prvo tortiljo in jo nadevala z vsem možnim, kar je ostalo, jo  nato zvila, postavila v pekač in prebodla z zobotrebcem (da je ostala tako kot je treba). Nadaljevala sem, dokler pekač ni bil poln, potem sem premazala z nachotom in potresla s sirom. Pekač je romal v zmrzovalnik. Po nekaj dneh sem ga vzela ven, da se je odtajal, potem pa ga porinila v pečico na cca 200 °C. Po 10 - 15 min je bila zadeva fertik in pripravljena za uživanje.

Ni komentarjev: