petek, 11. februar 2011

Testi #2

Izdelki iz linije BioSecure

-BioSecure gel za intimno nego - moj prejšnji je bil Oriflame, ki je bil odišavljen, Biosecure ni. Oceniti kvaliteto je težko, že prejšnji je bil kupljen samo zaradi kaprice oz. želje po tem, da se ne bi umivala z navadnim močno odišavljenim gelom (vnetja).

-BioSecure gel za tuširanje - tudi ta nima vonja (v nasprotju s prešnjimi, kjer sem izbirala izdelek izključno na podlagi vonja in embalaže :P )., se peni. Lahko trdim, da deluje učinkovito, saj vonjav znoja po tuširanju ni več mogoče zaznati.

-BioSecure nevtralni šampon - seveda je tudi ta brez vonja, se peni, na psoriazo nima posebnega učinka (tudi nisem pričakovala, od agresivnih šamponov proti tej težavi sem imela že kar utrujeno lasišče), če odmislim odsotnost vonja je povsem enak prejšnjim, ki sem jih uporabljala. Res pa je, da sem zelo nezahtevna glede šampona (nisem uporabljala šampona za barvane, kodraste, razcepljene ipd lase), kriterij pri prejšnjih nakupih je bil občutljivo/poškodovano lasišče, prhljaj in pa seveda vonj.

Naj pokomentiram, da novo kolekcijo uporablja tudi dragi (gel za tuš in lase), niti ni imel izbire, pritožil se pa tudi še ni.

2 komentarja:

art of Ajetam pravi ...

zelo cute embalaža.

Tinka pravi ...

Praktična in enostavna predvsem :)