ponedeljek, 20. april 2009

Vse za lepoto

V zadnjih dveh mesecih sem se popolnoma angažirala za kozmetične storitve. Vzrok vsega leži v moji kratkovidnosti - ko sem pred leti zvedela, da je mogoče z lasersko operacijo vid korigirati sem se nad tem zelo navdušila. Po premisleku, kako postopek poteka je želja po tem začela ugašati, hkrati pa je tudi cena posega močan faktor (da ne omenjam možnosti, da se vid celo poslabša).

Zaradi težav s kožo sem se pred leti zopet oglasila pri dermatologu, ta mi je zaradi rdečice na obrazu svetoval poseg z laserjem. Vseeno pa me njegova razlaga statistike koliko ljudem se po posegu stanje izboljša, kolikim pa ostane enako tudi od tega posega odvrnila.


V začetku leta 2009 pa sem si rekla, da moram nehat odlašati s stvarmi, ki bi jiha rada naredila. Tako sem se v salonu v Rožni dolini naročila na trajno odstranjevanje dlak (bikini+pazduhe), seveda z rahlo nejevernostjo. Za to sem se odločila, ker mi je britje pazduh popolnoma odveč, še posebej na počitnicah, ko mi po temeljitem britju dlake zrastejo do te dolžine, da so vidne že v pičlem dnevu oz. dveh. V predelu bikinija pa je moja koža občutljiva, britje povzroči v naslednjih dneh srbečico ob rasti dlak, čez nekaj časa pa opazim, da se mi vraste v povprečju 50% dlak. Posledica so grozni mazolji in kasneje rdeče pike. Ne hvala. Pri depilaciji z aparatom pa mi dlake malodane tako potrga, da mi foliklel zakrvavi. Edina rešitev je sistem one-by-one s pinceto. Jupi.
Torej, v salonu so mi prijazno razložili postopek - gre za napravo, ki oddaja bliske, ki s toploto uničijo korenine dlak. Jah, no, moram popraviti toplota=vročina! Prej ti na območje, kjer se bo izvajalo odstranjevanje namestijo hladilno blazinico, jo odstranijo, naredijo nekaj bliskov, potem pa tako ali tako postane koža že malce prevroča in se mesto zopet hladi. Če odmislim ogaben vonj skurjenih dlak in rahlo neprijeten občutek na koži ob bliskih sem nad rezultatom navdušena. Po prvem obisku dlake niso in niso zrasle nazaj (recimo več kot 60%). Po drugem obisku (jah, seveda, potrebno je več obiskov, vendar so mi zaračunali najnižjo tarifo, čeprav sem za moje pojme nadpovprečno poraščena) je območje zraslo na 80-90%. Tam, kjer je bil včasih prava mini džungla je sedaj površina, kjer je mogoče zaslediti dlako tu in tam. Se sprašujem, če je potrebno iti še tretjič... In se navdušujem nad idejo, da bi jeseni poizkusila še z nogami :)


Druga stvar so moje roke in poraščenost. V drugem salonu so mi svetovali, da jih ne barvam (to sem počela zadnje dve leti in sem bila čisto zadovoljna) ampak podepiliram. Hmmm, po dnevu ali dveh srbečica zaradi rasti dlak, nato neugledne temne kocine. Moram reči, da bom počakala, da mi zrastejo do konca, nato
si jih grem nekam pobelit.

Tretja stvar - čez zimo sem se zanemarila z depilacijo nog, čeprav so se mi dlake čez leta ko se depiliram z aparatom zelo zredčile, se vseeno opazi močne temne dlake, ki skušajo poudariti, da se jih na ta način ne bo dalo izkoreniniti. Tudi aparat nikoli ni pobral vseh dlak, zato sem sem spravila v salon pri WTC-ju, da mi zglancajo kar cele noge (depilirala sem si samo spodnji del, zgornjega pa brila ali belila, odvisno od razpoloženja). Koža je bila krasna, ampak glej ga šment, čez par dni so bile že vzunaj dlake in me veselo mahale v pozdrav. Grrr.
Rešitev še čaka...

Četrta stvar je laserski poseg odpravljanja žilic na nogah. Po domače pajkove žilice, strokovno varikozne vene. Veliko ljudi jih ima po obrazu, predvsem na nosu, meni pa so se razpasle po stegnih. Poleti me to zelo moti, še posebej na začetku, ko koža ni porjavela. Seveda za to obstaja rešitev - laser. Naročila sem se v zasebni bolnišnici v Rožni dolini, opravila pregled in naročila na prvi poseg (mhm, tudi tukaj je potrebno več posegov, pa da sploh ne omenim da sem kljub temu, da sem bila naročena čakala 50 min). Torej, na kožo nanesejo gel in z lasersko napravo žilice praktično skurijo. Tudi občutek je tak, saj tukaj ne uporabljajo hladilnih blazinic kot v salonu. Opišem lahko tako: ko se je v Sloveniji še smelo kaditi v lokalih in ti je ob 2h ponoči kak veseli plesalec na golo kožo prislonil prižgano cigareto... Nisem bila ravno navdušena. "Se vidimo čez 6 tednov". Ne vem če.


Peta stvar me čaka danes. Kavitacija, postopek, ki se je kar naekrat razširil v vsak salon. Kakor razumem z posebno frekvenco na območju "razbijajo" maščobne obloge. Bom poročala :)

Ni komentarjev: