torek, 21. april 2009

Frekvenčkanje (nadaljevanje VzL)

No, ekola, pa je mimo.
Postopek je sledeč: najprej zmerijo predel telesa, ki se ga kasneje obdela. Na kožo se nanese gel, nato se območje obseva s sondo (z njo se premika po koži v krožnih gibih). Vse kar se mi je zdelo neprijetno (poleg tega, da me po špehu šlata tujec :) ) je zelo neprijetna frekvenca, ki jo naprava oddaja. To je sicer njen namen - s frekvenco razbijati molekule maščobe, pa sem vseeno potrbovala kar nekaj časa, da sem se vsaj deloma privadila na zvok. Občasno, ko je sonda pridrsala do mojega desnega kolka sem začutila rahlo bolečino. Sklepi in ta frekvenca najbrž niso za skupaj.
Uspeh? Zgornji del trebuha 4cm, spodnji 0. Tudi sama sem mislila, da se da pri merjenju malo pogoljufati, vendar so mi mesto, kjer smo merili na začetku označili, tako da se je na koncu merilo na istem "vzporedniku". Torej so možnosti za goljufanje bolj slabe. Po koncu kavitacije naredijo še limfno drenažo , ki traja ravno toliko časa kot kavitacija. Terapij naj bi bilo vsaj 3, v razmaku 7-10 dni.

Ergo, če bo naslednja terapija na istem predelu učinkovita, se odločim še za noge in rit.

Ni komentarjev: