sreda, 22. april 2009

Vse na kupu

Za spremembo nekaj malo drugačnega. Servietna tehnika me sploh ni zanimala, do te točke ko sem na spletni strani neke art trgovine našla res odštekan papir. Kasneje sem zavila v hobby trgovinico, nakupila potrebno in se brez navodil spravila nad omarico. Po prvem kosu mi je bilo jasno, da navodila, ki sem jih dobila v trgovini (s čopičem od sredine navzven) niso zadovoljiva. Servietka se mi je gubala in trgala. Nastal je spodnji proizvod, ki je zdaj na balkonu.















Po odkritju zanimivih servietk na internetu sem se odločila polepšati stole, ki sva jih s fantom kupila ob vselitvi - sistem "kar neki, samo da bo za sedet". Osebno so se mi že ob nakupu upirali, vendar sem ob pogledu na ceno všečnih lahko le zavila z očmi in odstopicljala k blagajni. Ker jih moram zdaj vsak dan gledati sem se odločila popestriti naslon. Mogoče kdaj kasneje še ostalo.











Ker mi stoli pač niso bili dovolj, sem se lotila še stikal za luči (sem rabila, da sem našla slovenski izraz). Zdaj so stene bolj pestre. Sicer sva že pred časom razglabljala o kakšnem jadralskem triptihu za na steno, pa nisva našla primerne slike.











Ene čirule čarule oz. prepletanje perlic.











Mufi mi je prijazno pomagal pri postavitvi za slikanje. Tale je bila dokončana včeraj.


3 komentarji:

mia pravi ...

Pozdravljena,

zanima me, kakšno lepilo (premaz) si uporabila za pričvrstitev papirja na les.

LP,
Mia

Tinka pravi ...

Živjo,

Pri servietni tehniki se uporablja posebno lepilo, po možnosti takega, ki je hkrati tudi lak:
http://www.hobbyart.si/index.php?option=com_virtuemart&page=shop.browse&category_id=202&Itemid=1
(Lak za servietno tehniko)
Dobi se v vsaki hobby art trgovini.

LP

mia pravi ...

Hvala!

LP