četrtek, 30. oktober 2008

Zaribana žajfa

Lotusovo milo z mandljevim oljem



Namen je bil dober, izvedba pa mu ni sledila. Želela sem narediti t.i. štruco oziroma celo "šteko", eno plast belo in eno vijolično, pa so se mi po ohladitvi ločile. Problema sta bila dva. V belo maso sem vsula preveč kopalne soli, ta pa se je vsedla, ni tvorila homogene zmesi z glicerinskim milom. Časovni razmaki med nanosi plasti so bili predolgi, milo se je preveč strdilo, ergo se ni vezalo med seboj.
Po razočaranju sem plasti ločila in zdaj razmišljam kako jih uporabiti.

Spirala na zgornjem milu je narejena neizmerno preprosto. Kot sem danes opazila na neki spletni strani, se to naredi z nožem za sir (tisti, ki ga nastaviš na sir, potegneš proti sebi in naredi rezino, imajo ga v vsakem supermarketu). Dva opilka sem položila v kalup in preprosto prelila z belim milom z eteričnim oljem lotusa.

Ni komentarjev: