četrtek, 30. oktober 2008

Žajfasta nadaljevanka

Hmmm, nastalo je tole:



Problemov pa je bilo več - sivka se namreč zaradi svoje lahkosti trmasto obdrži na vrhu mase.
Barva v kosu, ki sem jo kupila ni ustrezna, saj se koščki, pa čeprav še tako majhni ne raztopijo. K sreči sem imela rezervo v tekočini iz druge trgovinice, ki sem jo kasneje tudi uporabila. Na vrhu sem dodala prozorno glicerinsko milo, ki se je obneslo, ampak se mi ne zdi preveč estetsko.

Milo je sestavljeno iz treh mas:
1. Vijolične - razmerje rdeče in modre je bilo približno 3:1. Iz te mase sem vlila eno milo, ki sem ga po strditvi naribala na strgalo (in s tem ugotovila, da najbolj primeren pripomoček!) in pustila ob strani za nadaljno uporabo
2. Bele - vsebuje mandljevo olje, sivkino eterično olje in sivkine cvetove
3. Prozorne z nekaj bleščicami (vem, malo pretiravanja za prvič)
Postopek je kar preprost, sledila sem navodilom na glicerinskemu milu (ogrevanje z mikrovalovko), mešanje, vlivanje. Najprej vijolično maso, potem belo maso, nato sem počakala da se ta malce ohladi, dodala vijolične naribane trakce in zalila s prozorno maso.

Naredila sem še osnovo za danes - Lotusovo milo s kokosovim oljem (tudi vijolična, razrezala jo bom na dolge palčke in uporabila kot element v belem milu).

Za prvič pa kar bo.

Ni komentarjev: