torek, 8. december 2009

Earbags in novo poglavje

Ob odprtju novega poglavja v življenju predstavljam novost: Earbags.
Takoj ko sprobam izdelek oz ga tudi kupim se javim s poročilom.



Kupila sem tudi "Purse Hook", za katero me je navdušila kolegica. S seboj sem jo nosila kak mesec, uporabila pa niti enkrat :p


Kmalu pa obljubljam tudi povzetek Fimo tečaja in izdelke, ki so bili tam narejeni.

4 komentarji:

Petrula pravi ...

Earbagsi so zakon. Kupiš enkrat, ne moreš več brez. Sem zvesta uporabnica enega parčka že tretjo zimo.

Tinka pravi ...

Jih moram še locirat :)
Baje se dobi v Tomas Sport-u, bom v kratkem skočila tja in preverila...

Petrula pravi ...

Zadnjič sem jih naročila en kup po netu. Imam še ene temno modre in dvojne otroške roza z račko. Če te zanima mi pošlji mail.

Tinka pravi ...

Tomas Sport jih nima že 2 leti.
Bo treba očitno po netu :)