petek, 28. avgust 2009

Have to go pee-pee every hour!

Pred časom mi je uspelo shujšati s pomočjo preparata PackStarter, ki me je "prisilil", da sem na dan spila 1,5 litra vode (ampule z rastlinskimi izvlečki, katere je bilo potrebno zmešati z vodo), zraven pa so bile še večerne kapsule (CLA). Ker do tablet nisem preveč naklonjena sem sedaj na srečo v lekarni ugotovila, da je mogoče kupiti tudi samo tekočino (Fisio Diur), sicer od drugega proizvajalca, je pa praktično isto. Vsebuje 12 naravnih oksidantov, vzpodbuja odvajanje odvečne vode iz telesa, čiščenje in mikrocirkulacijo.
Od začetka je okus malce neprijeten, se pa kmalu navadiš (no, razen ko na začetku po nesreči zliješ dvojno količino, takrat je pa že na meji neokusnega). 1 steklenička zadostuje za 26 dni.

4 komentarji:

nightrider pravi ...

hehe nism vedu da se da na tak način shujšat! :)

Tinka pravi ...

No, glavni namen tega naj bi bilo razstrupljevanje.
Kar pa naj bi bil uvod v zdravo hujšanje :)
Drugače pa naj bi shujšal na račun odvečne vode, kar pa ni največji uspeh...

iris-irena pravi ...

kako je pa sedaj, po tem razstrupljanju organizma? se še vedno držiš tega pitja ali ne? je tole preverjeno, da nima kakšnih stranskih učinkov?
hvala in lp
iris

Tinka pravi ...

Živjo,
Sem dala skozi samo en cikel (eno stekleničko), več niti nisem imela namena. Priporočam, da si prebereš navodila na http://www.lekarnar.com/izdelki/fisio-diur
Piše, da se svetuje max 3 mesece.
Za stranske učinke pa žal nič ni zapisano.