torek, 26. maj 2009

Pisane klobasice in živobarvne čire-čare

Takoj se moram pohvalit - včeraj se je zdelo, da ne bo nastalo nič novega, pa sem se na vrat na nos spravila delat "možgančke". In bila nadvse navdušena:



















Danes bom izdelala iz klobasice še nakit. Kakšen se mi še ne sanja...

Tole so izdelki klobasice Mokume Gane, ki sem jo naredila v nedeljo. tokrat sem se poslužila drugačne tehnike, ki se je bolje obnesla, vendar sem bila premalo dosledna in so vmes prazni prostorčki. To bom rešila, ko jih bom luknjala.
























Roza-bela kombinacija je nastala med vožnjo na piknik v nedeljo (ne, nisem vozila jaz):
























Dva obeska:









































Metuljček :):



















Malo bolj masivna kača (ostanki mokume gane):



















Še en razveseljiv pop art izdelek (narejen je bil iz ostankov "možgančka"):



















Me zanima, kaj bo iz vsega tega nastalo. Vem le, da bo treba spet po nakupih za perlice :D.

Ni komentarjev: