ponedeljek, 19. januar 2009

Getting Fat

Dead giveaway je podbradek - takrat je že prepozno. Seveda so tukaj še obleke, ampak se lahko še nekaj časa slepim.
Najtežje bo pri prehrani, spet skenslat cukr, kruh, krompir, testenine, moko naspoh. Zmigat se na rekreacijo niti malo ne bo podobno temu problemu.
K sreči smo preselili končno tudi orbitrek, tako da sem včeraj štartala pri 20 min. Za začetek, lepo počasi, da se ne prenaglim in se mi zameri. Počasi na 45 min, uro, včasih tudi čez, odvisno od dneva. Problem ponavadi nastane tam okoli 40 min, ko mi začnejo mravljinci lezti od stopal do kolen, ampak do 40 min je še daleč. No, kaj pa vem kak teden. Saj, lepo in počasi ter brez raznih bolečih mišic (da ne govorim o pilatesu izpred dveh tednov in areobiki prejšnji teden). Tako, da grem danes na aerobiko, vpišem 1 mesec neomejeno. Super bi bilo, da bi se zdisciplinirala na 2-3x, ostalo pa orbitrek. Na pilatesu sem bila prvič, zanimivo, ampak me ni zagrabilo. Rada grem z rekreacije prešvicana, kar pa mi pilates ni nudil. Najbrž sem vaje nepravilno izvajala.
Lahko se samo jezim, ko gledam kako kolegico, ki ima pri isti višini kot jaz 20 ali 25 kg manj, jé pa vse kar ji paše. Pa se v bistvu niti ne morem tako jezit, ker pomeni to zame, da telo rabi bolj zdravo prehrano, posledično pa bolje skrbim za telo kot večina ljudi. No, seveda, to je takrat, ko se diete držim :) .

Ni komentarjev: