ponedeljek, 5. januar 2009

FIMčkanje

Eh, po trournem popoldanskem spancu zvečer res nisem mogla zaspati, zato so trpeli členki in sklepi mojih rok z valjanjem in gnetenjem (to sem ugotovila naslednji dan), nastali pa so solidni izdelki za prvikrat. Nov fotoaparat se je tudi izkazal (stari je na neki božični zabavi sumljivo odpovedal - op.p. padel je na tla, nato ga je še nekdo polil...).

Ukvarjala sem se s tehniko Mokume Gane:

Komentar - zelo je priporočljivo imeti kako reliefno štampiljko, jaz sem delala vdolbine kar s palčko.

Millefiori tehniko:

Komentar - za vmesne prostore sem izbrala napačno (preveč izrazito) barvo. Primerna je kak bolj mirna glede na rožice, ki bi po pravilih morale izstopati.





Babica, mama in sinko :) :


















No, moram povedat, da se lakiranja ravno ne veselim.

Kmalu poizkusim s svečami, tehnika ledenih sveč, sveče s koščki voska... (že naročila po net-u :) ).

3 komentarji:

K pravi ...

O, dvobarvna izsekana srca zelo všeč :)

Tinka pravi ...

Še bolj všečni bodo ko bodo polakirani :) Sem uporabila tvojo tehniko ampak z zobotrebci. Ideja je, da jih uporabim za uhane. Slike sledijo.

K pravi ...

Saj moji so tudi na zobotrebcih. Na palčkah so so samo, če so večje luknje.