sreda, 5. november 2008

Perle, kroglice za nanizanje in ne vem kaj še

Res je, da še nimamo primernega imena za tako preprosto zadevo.

Z besedo perle se žal ne morem strinjati, saj je definicija pêrla -e ž (ȇ) bot., navadno v zvezi dišeča perla zdravilna rastlina s suličastimi listi in belimi cveti, Asperula odorata: vonj dišeče perle (pobrano z Abecednik.com), vemo pa da je to tudi poslovenjena beseda za biser, kar pa to žal ni.

Kroglica za nanizanje je preširok, pa čeprav bolj primeren pojem.

Pri svojem delu uporabljam raznovrstne. Se spominjam časov, ko sem prišla v hobby trgovino in sem imela na voljo par vrstic škatlic, vesela sem bila, če sem dobila palčke. Na srečo so se do sedaj bolje založili, čeprav je v tujini ponudba bolj fenomenalna.

Z njimi delam že okoli 10 - 15 let, vendar žal pri delu nisem bila preveč ustvarjalna, dokler me pred kakimi tremi leti zopet ni prešinilo, da bi si lahko obnovila zalogo dodatkov k oblačilom.
Približno polovico sem jih oddala, nekaj kot darilo, nekaj v dobrodelne licitacije, tiste, ki se mi najbolj priljubijo pa ostanejo v zasebni kolekciji.

Ni komentarjev: