petek, 7. november 2008

Gusarka in g. Boječek

Eden izmed bolj prijetnih občutkov v življenju sem doživela, ko sem iz zavetišča vzela v svojo oskrbo dve macici.
Ideja je bila, da bi bilo enemu izmed dveh ime Muffin, drugemu pa Puffin. Eh, se ni obneslo. Velikan je na željo skrbnikov skrajšal svoje ime na Mufko, enooka gospodična pa je obdržala zavetiško ime - Čriča.
Zbodlo v oči da je brez enega očesa (nenamerna igra besed)? Če bi maca govorila, bi rekla: Tak je lajf. V zavetišču pa so me podučili, da gre za herpes, ki ga je imela preden je prišla k njim, ko je bila še zelo majhna in je zaradi neustrezne oskrbe izgubila eno oko, na drugega pa vidi sorazmerno dobro. Vsak, ki pride na obisk reče: Joj, boga muca. Čriča bi tukaj zopet rekla: Tak je lajf. Vsakemu razložim, da se neizmerno dobro znajde, saj na drugo oko vidi, igra se enako kot gospod Lenoba... ter jim zagotovim, da ji ni hudega. Tudi sama sem prvih nekaj tednov na njo gledala s pomilovanjem, potem, ko sem jo
spoznala pa je ta občutek splahnel. Je zelo posebna muca, ne mara dotikanja, ko pa pride v posteljo, je ne moreš odriniti stran, ker bi se non-stop božala in igrala.
Mufek pa je tipičen macon, igriv, tečen, poreden. Pazi na svojo "sestrico" in dela probleme.

Gusarka (Čriča)




Boječko (Mufi)


3 komentarji:

art of Ajetam pravi ...

uaaaa kok je mufi luškan!!!
ma čriča tut sam jaz sem taka smotana kar se teh reči tiče. nebi mogla skrbet za njo ker bi se mi gravžalo. pa ne mislim nič slabega ampak jest tut benu ne morem klopa dat ven. meni je že klop preveč kaj šele da bi mogla tkole učka pucat. še k je blo treba tjušu popek povlečt gor in pucat mi je blo grozn. ne vem nisem za take stvari. sta pa velika. jaz sem ju nazadnje vidla ko sta bila še mini mini.
p.s. a se ti da skenslat to ker ko nekaj pišem morem pol črke prepisat če hočem oddat komentar pa je full tečno to delat

Tinka pravi ...

Sem rabila da sem našla :) ampak je šlo.
Ja, ja smo bili kregani da smo mal preveč hruškasti. No ja, veterinarka ni nič rekla, samo ko smo se tehtali je bilo : Uhhhhh, ahaaa. :)
Sem se navadila gravžarije pucat od prejšnjega mačka, ker je zadnje par tednov samo bruhal. Pri Čriči je bila samo bojazen, da ji ne bi kakorkoli očesne votline poškodovala....
Moram pa rečt, da si ogledujem čisto slepega mucka, ki je po karakterju baje totalno mačji :)

art of Ajetam pravi ...

a resno ?
pa ti boš ratala taprava cat woman :)