petek, 7. januar 2011

Interesantne spletne strani povezane z malčki

Ob iskanju primernega božičnega darila za nečaka in njegovega bratca sem naletela na spletno stran  Družine Krumpak na kateri je mogoče najti zelo zanimive igrače za otroke, predvsem iz vidika didaktike in učenja. Še vedno sem trdnega prepričanja, da moj(i) otrok(-ci) ne bodo imeli igrač, katere nimajo didaktičnih, ustvarjalnih ali drugih podobnih vrednosti. Ko se sprehajam po otroških trgovinah se mi zdi večina igrač nepotrebnih, neuporabnih, skratka krama. Ne govorim da mora vsaka igrača biti zapletena in povezana z dolgim ukvarjanjem z le-to, vendar se mi zdi plastična igrača z gumbi, s katerimi otrok sproži melodijo brez vrednosti (preverjeno pri nečaku kaj se je naučil od svoje ABC želve - popolnoma nič, ne barv, ne črk). Spomnim se ko sem mu pri njegovem enem letu kupovala igračo. Nisem imela pojma, v trgovini se mi je vse zdelo prekomplicirano ali pa neuporabno, videla sem le eno stvar, ki me je pritegnila, pa čeprav je bila povsem osnovna in preprosta. Šlo je za 6 lončkov, različnih barv in potiskov, ki so se zložili eden v drugega. Stali so manj kot 5 €, mali pa jih še zdaj, pri starosti 2,5 let ne spusti iz rok. Sestavlja, gradi, podira, preizkuša. Vse kar od didaktične igrače lahko zahtevamo.
 

Ostale zanimive spletne strani:
Izredno zanimive igrače, cenovno malo manj privlačne. Poleg igrač še druga oprema, pripomočki in ostalo.
Razne rešitve za velike in male tegobe. Majhen pregled izbire, ki jo v tujini poznajo že več let (Baby Safe feeder, Belly Belt, Pas za nosečnice, Bosieboo Alarm otrokove oddaljenosti, infoband™...)
Lesene igrače in ostale zabavne zadeve.

Nahrbtničke z varnostnim pasom so začeli prodajati skoraj v vseh otroških trgovinah (še pred letom samo v eni!), "pokrivala" za dojenje pa pri nas še ni moč najti (stric Amazon.co.uk zna biti v pomoč).

Ni komentarjev: