ponedeljek, 2. marec 2009

Sadni dan

Pa ja, lahko bi se reklo sadni post. Vsekakor ni bilo mučno, le zvečer mi je primanjkovalo soli, zato sem pogoljufala z paradižnikom, itak pravijo da je sadje :)
Zjutraj sem pila pomarančni sok, za kosilo sem v City Parku nabavila smoothie, pa še nabavila goro sadja (za moje pojme) in zelenjave (ja, danes je zelenjavni dan). Priročno zrezan ananas s kokosom na sadnem oddelku mi je olajšal izbiro za malico, pregrešila pa sem se z anansom, ki je bil oblit s čokolado. Za večerjo sem pojedla 2 mini paradajza, pa je šlo.
Danes mešana solata za kosilo, ko pridem domov, pa še ena z motovilcem. Jutri planiram škrobni dan ali pa beljakovinski, povsem odvisno od menija v menzi. Pijem veliko zelenega čaja.
Formoline tablete niso delovale, ker preprosto ne jem toliko mastne hrane, da bi tablete imela kaj vezati nase.
Obliži za hušanje tudi v prvem tednu niso pomagali.
Prepričana sem, da bo zdaj šlo. Do poletja in kratkih hlač (ki jih sicer nikoli ne nosim, tudi ko imam povsem primerne kile) je samo še 2 oz 3 mesece, kil pa preveč, da bi odlašala.

Ni komentarjev: